fredag 7 augusti 2009

Munkkällaren's happy hour

Snälla M tipsade oss också om Munkkällaren som ligger på torget i Visby, där dom har happy hour på mat och dryck mellan kl 16-18 varje dag.
Anledningen till att vi gick dit var pga en deluxhamburgare som skulle vara helt fantastisk. Några i resesällskapet beställde hamburgaren som innehöll bla stora skivor grillad bacon, dubbla lager ost coleslaw, 3 olika såser och pommes (dom godaste jag har ätit ute) . Den såg så smaskig ut att jag tog mig en smakbit, och visst var den super god! Deluxhamburgaren kan jag varmt rekommendera dom som planerar att äta där. Priserna var var ganska höga trots happy hourn, hamburgaren kostade runt 130 kr, men var väl värd sitt pris enligt dom som åt den. Jag beställde hickory rökt svinrygg med coleslaw och vitlökssås, till det serverades pommes. Kladdigt och mycket gott=) Alla var nöjda med maten, här kan jag tänka mi äta igen(nästa sommar).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More