måndag 13 juli 2009

Sbarro- himmelsk pizza


Det finns så mycket att skriva om New York, det är en magisk stad, men jag ska hålla mig till maten.

Trött och hungrig efter flygresan går vi in på Sbarro ett italiensk matställe, där man kan köpa pizzaslicar, varma vitlöksbröd(smaskigt), sallader, och pasta.
Motvilligt, då jag inte tycker så mycket om "snabbmat" köpte jag en pizzaslice med ricotta ost, mozzarella och vitlök. Jag måste erkänna att det var den godaste pizzan jag någonsin ätit. Svenska pizzor kommer inte ens i närheten. Jag vet inte om alla pizzor här i NY är lika goda eller om det bara är på Sbarro, jag måste nog prova någon annan stans också, så jag vet =)
Förövrigt var det bra service, rent, lugnt och som sagt väldigt gott.
Pris: 20-35 kr/per slice
Betyg: 4,5/5

1 kommentarer:

Mycket god snabbmat. Farligt land att bo i!

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More