lördag 2 maj 2009

Kyckling på burk


På nått sätt hittade jag hit idag, och fick en mindre chock! Det finns hel kyckling på burk!
Jag trodde att det var ett skämt..
Skulle du köpa hel konserverad kyckling?
Är dom verkligen så lata i Amerika att dom inte orkar ta ut en kyckling från frysen på morgonen
och lägga in den i kylen så att den får tina tills det är dags att göra middag?
Eller ännu enklare och bättre köpa en färsk kyckling..
Jag förstår inte varför man måste ta ett färskt livsmedel och trycka ner det i en burk, låta den stå i butikshyllorna + den tiden den står hemma i vadå..veckor, månader?
Äckligt.
Snart finns det väl trerätters på burk också..

4 kommentarer:

Jag skulle aldrihg köpa kyckling på burk!
Snygg blogg!

Å va skönt att höra det finns kloka människor=) Dom verkar gå på allt där borta i Amerika..

men herreugd?? trodde först det var ett skämt men det är ju helt sant ser jag nu. omg.

Uscg, det där såg äckligt ut! Nope, jag skulle inte heller handla kyckling på burk och då älskar jag kyckling.

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More