tisdag 24 februari 2009

Falukorv och potatismos + juice nyhet






Det blev lite sent allting idag. Först var vi iväg och handlade, tog 1 timme. Det finns ju så mycket att kolla på =)Sen var vi ute med vovven på långpromenad så det blev en sen snabbmiddag.
Falukorv(ring)med tomatskivor,senap,ketchup, ost och potatismos. Oförskämt gott=)






På ICA hittade jag en mycket välkommen nyhet i juicehyllan.
Nypressad apelsin med jordgubb och svarta vinbär.
Men jag vet inte..jordgubb kände jag tydlig smak av, lika så appelsin, men vart är svarta vinbären? Juicen är lite tjockare än vad deras äppel och appelsinjuice är, med fruktkött och jordgubbskärnor(eller frön kanske det är?)
3/5 får den va mig.

Nu ska jag baka ut semelbullarna =)

2 kommentarer:

Åh vilken söt fågel, jag tänkte köpa en papegoja =) Massa bra recept har du också!

Ja han är mysig lilla Pipen =)
Han är en grönkindad parakit. 20år fyller han i år=)

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More